NTSP Bajka

Niepubliczna Terapeutyczna Szkoła Podstawowa Bajka w Suwałkach

W dniach 8 -9 maja uczniowie naszej szkoły,  razem z wychowawcami uczestniczyli w wycieczce nad morze. Wyprawa obejmowała pobyt w Malborku,  rejs statkiem po Gdyńskim porcie, zwiedzanie zabytków w Gdańsku, wizytę w Zoo oraz długie spacery. Pogoda dopisała,  umożliwiając zabawy, budowanie zamków, podziwianie wzburzonego morza. Wszystko to w przyjaznej i radosnej atmosferze. Najwięcej emocji wzbudził rejs po morzu,  kiedy fale kołysały „Dragonem” wywołując wiele radości wśród pasażerów. Niewątpliwie najciekawszą atrakcją było zwiedzanie Starówki w Gdańsku. Pomimo tego, że dotarliśmy tam późnym wieczorem mogliśmy podziwiać piękne budowle oraz Neptuna. We wtorek rano odwiedziliśmy Zoo, gdzie uczniowie mogli zobaczyć egzotyczne zwierzęta i ptaki. Następnie udaliśmy się na plażę w Jelitkowie, gdzie cała wycieczka mogła odpocząć na plaży,  podziwiając nadmorskie widoki i oczywiście zakupić dla naszych najbliższych upominki. Zmęczeni,  ale szczęśliwi  wreszcie dotarliśmy do Suwałk, gdzie czekali stęsknieni rodzice. Przewodnikiem naszej wycieczki była pani Marta, opiekę sprawowały panie i panowie z Bajka Suwałki i Niepubliczna Terapeutyczna Szkoła Przysposabiająca do Pracy „Prolog”.

Wycieczka nad morze
Przewiń na górę

Nie możesz kopiować zawartości tej strony